woensdag 9 maart 2011

Mijn eerste lepeltjes


De titel van dit bericht is eigenlijk een leugen. We proberen Flo namelijk al bijna twee weken met een lepeltje te laten eten. Het lukte dus niet, Flo is allesbehalve een fan van patatjes en/of groentjes en krijgt geen lepeltje groentenpap naar binnen. Jim tijdens zijn weekje vakantie dus maar proberen zonder enig resultaat. Als je hem moet geloven bekeek Flo haar papa met een blik van ' eej man, wa is dat hier? Gaat mij is snel een flesken opwarmen!' Ik herinnerde me dat Lehla's eertse papjes vlot naar binnen gingen maar zij dronk toen al poederflesjes en we waren ook begonnen met fruit dus gisteren en vandaag probeerde ik dat eens en driewerf hoera, het ging binnen. Met veel bekketrekkerij en veel gesmos sabbelt Flo op haar lepeltje. Maar ze maakt tenminste al aanstalte om te eten en doet haar mondje open als het lepeltje eraan komt. Jeej, succes! Mijn mama was de fotograaf van dienst, vandaar dat ik er ook op sta... En uiteraard moest de grootste ook is proberen. Want, het dient gezegd, Lehla eet ook flink haar fruitpapje op.

1 opmerking:

  1. Schitterend! Wat een vooruitgang! Wat kan Flo ondertussen nog al allemaal? Tssss... Wat ik allemaal niet moet missen!

    ***

    BeantwoordenVerwijderen