dinsdag 5 juli 2011

Ons poppeke

De vakantie is begonnen en dat betekent extra veel tijd met de meisjes. Flo moet deze week nog een aantal keer naar de onthaalmoeder maar gisteren waren beide 'ladies' een dagje samen thuis. We gingen, tot groot plezier van Lehla, 's middags picknicken op de speeltuin en in de namiddag speelden we met de poppen. Als al haar babietjes op een rijtje in de zetel lagen kwam Lehla tot de vaststelling dat ze ook een echt baby'ke heeft. Flo werd tussen de poppemiekes gelegd en vond dat aanvankelijk verrassend, iets later entertainend maar op het eind vooral irritant; zeker wanneer haar zus haar rietjes kwam afpakken.

Ik kan je geen betere foto's laten zien om kennis te maken met onze Flo hoe ze momenteel is. Ze is altijd vrolijk, laat alles doen, tot het haar tegenzit. Ze heeft ook een karakterke, één dat jij volgens mij zal appreciëren want vaak doet ze me zelfs een beetje aan jou denken... Flo begint nu echt groter te worden, ze komt soms met een buil naar huis want ze exploreert de wereld; wil meedoen met de groten en kruipt overal uit. Haar wiegje moet plaats maken voor een bedje, voor ze leert eruit te kruipen. O ja, haar favoriete bezigheid is momenteel kousjes uittrekken en op bijten, met heel veel lawaai. ('jajajaja', 'paapaapaa', 'dajdajda')
Als de camera eindelijk opgeladen raakt film ik haar is in volle actie en post ik het hier, beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten